tirsdag 23. april 2013

Vårens vakreste eventyr...

Ida Svanes



Ny Ogna Scene kveld.
Arena for drøm, dikt, dans og fanteri

SØNDAG 28.04.2013 klokken 19.00 I HELGÅLEIREN PÅ OGNA

De som er med:

John Josefson: Kunstutstilling & musikk innslag med Eddie Andersen og Hans Berge Stokkeland.

Sonarophon: Musikk. Alf Terje Hana & Line Horneland

Ida Svanes med band: Musikk. Visesanger fra Østlandet
som besøker Ogna scene under sin Rogalandsturné.
http://www.youtube.com/watch?v=JuPlxudjuxo
Leah Horwood: Dikt.

Et eventyr, en drøm, et møte.... med dikt, sang og stemning.
Det som er så bra med Ogna Scene er at du blir utfordret. Noe av stoffet er velkjent og glir inn i sjelen som smør på et nystekt brød. Andre ting stusser du ved, noe kan sågar provosere - og en gang i blant er materialet så underlig at du drar tonene med deg inn i drømmene i lang tid fremover.

Jeg har ennå tilgode å dra uberørt fra Ogna Scene. Jeg tror rett og slett at et møte med Ogna Scene har helbredende effekt! En coctail av musikk og toner, bilder og møter med mennesker som er flott iscenesatt.

Når jeg tenker meg om så er jeg i ferd med å bruke opp superlativkvoten jeg har fått uttdelt for uken.... Men dere tar poenget?

KOM KOM KOM :-)


Billettpris kr.150,-Medlemmer kr. 100,-

Salg av drikke og kveldsmat.

Kom til Ogna Scene :-) På Ogna, lengst sør på Jæren.

Velkommen - vi ses!
Gleder meg allerede!

På vegne av et allerede entusiastisk publikum: LIV

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar